Senarai Pengedar Shaklee

Sunday, March 16, 2014

Shaklee Kuantan: Penawar Sakit Sendi

.

Dua tahun lepas, sebelum join Shaklee, saya dah alami sakit di bahagian lutut  dan berbunyi setiap kali nak sujud dan bangun dari sujud ketika solat. Aktiviti turun naik tangga juga amat menyakitkan. Sakitnya tak terkira. Saya  beli pil Glucosamine di farmasi tapi hampa. Tak de perubahan. 

Setelah join Shaklee...tak pandang dah vitamin kat farmasi. Hehe. Saya dah jatuh hati dengan Advanced Joint Health Tablet, Ostematix dan Omega.

Apa yang hebat sangat 3 produk ni??

Mari saya cerita sikit pasal khasiat Set Sendi yang Marbeles niii.





Langkah 1

Shaklee Advanced Joint Health ~ Membantu mengekalkan tulang rawan yang sihat.
Memberikan manfaat kepada sendi dalam 3 cara:
(1) Menyokong keselesaan sendi dgn Ekstrak Boswellia
(2) Meningkatkna kesan kusyen dgn Ekstrak jagung
(3) Memelihara tisu Penyambung yang sihat dgn Vitamin C , Zink, Tembaga dan Mangan


Langkah 2 :

Shaklee Omega Guard ~ Mengurangkan inflamasi. Omega bertindak
(1) Melambatkan degradasi tulang rawan
(2) Boleh mengurangkan reaksi keradangan dalam sendi-sendi – mengurangkan gejala-gejala dalam penyakit sendi
(3) Bertindak sebagai pelincir – membantu bergerak lebih bebas apabila sendi-sendi berkeriat-keriut & sakit


Langkah 3 :

Shaklee OsteMatrix @ Kalsium ~ Mengekalkan Sel Tulang yang Sihat.
OsteoMatrix Lebih daripada kalsium biasa kerana dipatenkan saling lengkap melengkapi untuk bertindak lebih efektif.

(1) Kalsium, 1,000mg – Sumber semulajadi yang berkonsentrasi dan mudah diserap
(2) Magnesium, 400mg – Bantu mengasimilasikan kalsium ke dalam tulang & menguatkannya
(3) Vitamin D, 400IU – Merangsangkan penyerapan kalsium
(4) Boron – Bantu dalam metabolisma tulang
(5) Mangan, tembaga & zink – Mengaktifkan enzim yang membantu dalam pembinaan kepadatan tulang
















Alhamdulillah setelah ambil Set Sendi ini secara konsisten, kesihatan sendi saya bertambah baik. Dah tak de bunyi2 ketika membengkokkan lutut. Kini saya berkongsi kebaikan 3 produk ini dengan rakan2 setugas saya. Ramai kawan yang dah ambil Set Sendi ni. Saya gembira bila kawan2 juga sihat seperti saya.



Penghantaran ke seluruh Malaysia. COD area Kuantan, Pekan & Kemaman. Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian, pembelian produk, menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan saya melalui  : 
Gmail: hatini277@gmail.com 
Call/whatsapp: 019-9667905

Setiap pembelian, beserta dengan konsultasi ekslusif 
 **Kesejahteraan anda Kepuasan kami**

0 comments

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment