Senarai Pengedar Shaklee

Thursday, March 6, 2014

PERFORMANCE DRINK

.

Setiap hari kita mendengar ada saja kawan-kawan atau anak-anak diserang demam panas dan selsema. Cuaca yang sangat panas menyebabkan keadaan ini berlaku. Oleh itu, elakkan diri daripada terdedah kepada panas matahari.  Pengambilan air yang tidak mencukupi juga menjadi faktor kepada gangguan kesihatan. 

Cuaca yang panas dan kering menyebabkan badan terasa lesu dan letih. Apa yang selalu saya lakukan jika saya rasa terlalu panas dan kering? 

Saya bancuhkan 3 sudu besar Performance Drink ke dalam 1 jug air kosong dan saya jadikan ia sebagai minuman seharian saya. Kalau nak sedap lagi tambahkan ais atau sejukkan dalam peti ais. InsyaAllah anda akan rasa segar sepanjang hari. Kini minuman Performance Drink menjadi satu kemestian. Tak pernah miss...Lagipun, Performance Drink membantu melembabkan kulit yang kering. Terbukti berkesan. Saya dah cuba. Anda bila lagi?

Jemput baca sedikit info tentang Performance Drink ini:

Performance drink  merupakan minuman elektrolit yang berperisa oren dan lazat. Ia  bukanlah minuman elektrolit biasa. Performance drink ni tak bergas seperti minuman-minuman elektrolit yang lain. Antara elektrolit yang utama dalam badan adalah Sodium ion, Chloride Ion, Magnesium ion Calcium Ion, Potassium ion..

Fungsi elektrolit adalah untuk mengawal keseimbangan air dalam badan dan menghasilkan impuls elektrik yang digunakan oleh saraf saraf dan otot otot badan.

Kalau nak tahu, minuman elektrolit ni penting untuk tubuh kita kerana jika kandungan elektrolit tak seimbang dalam badan atau terganggu, ia boleh membawa maut.  Antara tanda-tanda badan kita ni sedang menghadapi tahap dehidrasi terlampau ialah rasa haus yang terlampau, kulit bibir mengelupas atau rasa mual. Jika anda ada tanda-tanda begini, cepat2 lah cari minuman elektrolit. Saya sukakan  Performance Drink.  Ia memberi  tahap hidrasi lebih baik berbanding air biasa. Pasti berbaloi memiliki  Performance Drink di rumah.


Selain rasanya yang lazat dan tidak  bergas,  Performnace Drink juga mempunyai beberapa kelebihan lain. Antara kelebihan Performnace Drink ialah:

Ia terbukti secara klinikal dapat menyokong  tahap  hidrasi lebih cepat berbanding air

Performance Drink juga mempunyai lebih banyak elektrolit dan menyalurkan lebih banyak 
tenaga berbanding jenama minuman hidrasi lain.

Campuran Elektrolit OPTI-LTYE™ proprietari dengan campuran unik karbohidrat dapat
 memberikan tenaga segera dan berkekalan bagi menyokong hidrasi optimum.

Terbukti secara klinikal: Ujian makmal terhadap atlet dengan pencapaian cemerlang menunjukkan
yang Performance Shaklee dapat mengurangkan kehilangan bendalir bagi meningkatkan hidrasi, 
memelihara tahap gula dalam darah bagi mengekalkan keupayaan tenaga dalam meningkatkan stamina.

Tidak mengandungi  perasa  tiruan, pemanis  atau  sebarang  bahan  pengawet  tambahan.









Penghantaran ke seluruh Malaysia. COD area Kuantan, Pekan & Kemaman. Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian, pembelian produk, menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan saya melalui  : 
Gmail: hatini277@gmail.com 
Call/whatsapp: 019-9667905


Setiap pembelian, beserta dengan konsultasi ekslusif 
 **Kesejahteraan anda Kepuasan kami**

0 comments

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment