Senarai Pengedar Shaklee

Sunday, March 23, 2014

SHAKLEE KUANTAN: SET SLIMMING POPULAR

.




Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua pembaca setia.

Pengambilan  pemakanan yang betul amat penting dalam membantu usaha menurunkan berat badan. Jika nak turun berat badan tapi makan nasi 3 kali sehari... tak dapat la akak nak tolong kan. 

 Supplemen sebagai pemangkin untuk membantu proses penurunan berat badan menjadi lebih efisien. Ia bergantung kepada metabolisme seseorang. Ada testimoni yang hanya memerlukan beberapa minggu untuk melihat kesan jangka pendek. Namun terdapat testimoni yang memerlukan masa berbulan-bulan untuk melihat kesannya. Selain faktor metabolisme, faktor umur, hormon, penyakit  juga memainkan peranan yang penting dalam proses penurunan berat badan.

Set Slimming Shaklee mempunyai tugas-tugas tersendiri. Mari baca sedikit info tentang Set Slimmimg Shaklee ini.


1. Detox

Sebelum anda memakan suplemen untuk slimming, anda perlu membuat detox terlebih dahulu. Detox sangat diperlukan untuk membersihkan usus-usus kita daripada lemak, toksin dan lendir (semua yang degil-degil tu). Ia akan dikeluarkan melalui sistem perkumuhan. Apabila usus kita dah bersih, barulah mudah untuk ia membuat kerjanya - iaitu dapat mengoptimumkan penyerapan nutrien!

Di Shaklee, suplemen yang mempunyai fungsi sebagai detox adalah: Herb Lax dan Alfalfa
Walaubagaimanapun, bagi ibu-ibu yang menyusukan anak, anda cuma boleh mengambil Alfalfa sahaja. Herb Lax pula sesuai bagi yang tidak ada komitmen dengan penyusuan. Oh ya! Satu lagi.. Bagi yang ada masalah sembelit, Herb Lax ini sangat sesuai untuk anda.


2. Protein
Mengapa perlukan protien? Kerana protein ini antara tugasnya yang paling best adalah untuk meningkatkan metabolisme badan. Selain daripada itu, ia membantu kita membina otot dan membuatkan kita kenyang lebih lama. Fakta lain yang menarik ialah ia mampu membantu membakar kalori kita sehingga 35%! Hebat kan?

Di Shaklee kami mempunyai 2 cadangan:
i) Untuk ibu yang menyusukan, anda boleh mengambil Energizing Soy Protein (ESP)
*Bonus ianya mempercepatkan penghasilan susu badan dan kalau consume secara istiqamah akan membuatkan kulit anda menjadi gebu*
ii) Bagi yang tidak menyusukan, kami mengesyorkan anda untuk mengambil Cinch Shake Mix



3. Pemecah Lemak

- Fungsi utama lecithin ialah sebagai 'pemecah/pencair lemak' ataupun 'fat emusifier'. Ini adalah apabila ia 'bertemu' dengan lemak lemak degil, ia akan 'memecahkan lemak-lemak itu kepada saiz yg lebih kecil'  dan seterusnya membawa lemak tersebut keluar dengan bantuan fiber.

-Omega Guard,  Omega-3 Fatty Acids mempengaruhi pelbagai jenis hormone yang dihasilkan oleh badan termasuk LEPTIN yang merupakan hormone yang penting dalam pengawalan selera makan dan metabolisme. Leptin akan menghantar signal kepada otak untuk mengehadkan rasa lapar. SEMAKIN RENDAH PARAS LEPTIN, SEMAKIN CEPAT ANDA RASA LAPAR.

Kepada anda di luar sana, yang masih mencari2 set slimming yang bersesuaian, berkesan & paling penting selamat, saya sangat megesyorkan SET SLIMMING SHAKLEE!!



Penghantaran ke seluruh Malaysia. COD area Kuantan, Pekan & Kemaman. Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian, pembelian produk, menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan saya melalui  : 
Gmail: hatini277@gmail.com 
Call/whatsapp: 019-9667905

Setiap pembelian, beserta dengan konsultasi ekslusif 
 **Kesejahteraan anda Kepuasan kami**

0 comments

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment