Senarai Pengedar Shaklee

Saturday, November 15, 2014

Minyak Ikan Rawat Masalah Sendi

.



Tanda-tanda sendi kekurangan pelincir adalah apabila sendi-sendi berbunyi dan berkeriut keriak ketika bergerak. Pas tu kita akan rasa sakit apabila bergerak. 






Bagaimana minyak ikan bantu masalah sendi?





Meh akak story mory fungsi minyak ikan nih...

Minyak ikan bantu mengurangkan inflamasi atau keradangan yang berlaku di kawasan sendi. 


Minyak ikan melambatkan degradasi tulang rawan. Membantu mengurangkan reaksi keradangan sendi-sendi serta mengurangkan gejala-gejala penyakit sendi. 


Minyak ikan juga bertindak sebagai pelincir, yang membantu sendi-sendi untuk bergerak dengan lebih bebas. 


Mengapa saya syorkan OmegaGuard Shaklee?





  • OmegaGuard merupakan minyak ikan tulen. Menggunakan teknologi  penyulingan propritari 3 molekul. Proses ini tidak ada pada jenama lain yang hanya melakukan 1 atau 2 kali sahaja proses penyulingan. Ini membuktikan Shaklee sangat mementingkan kepuasan maksima pengguna-penggunanya.
  • Proses penyulingan 3 molekul ini menghasilkan asid lemak Omega-3 paling pekat dan tulen. Teknologi ini dapat menyingkirkan bahan-bahan bahaya yang terdapat dalam ikan seperti plumbum, arsenik, merkuri dan lain-lain.
  • OmegaGuard menggunakan minyak ikan yang diekstrak daripada ikan laut dalam dan berair sejuk. Kajian menunjukkan bahawa ikan air laut sejuk, mengandungi asid lemak tidak tepu yang sangat tinggi
  • OmegaGuard Shaklee lengkap dengan 7 jenis asid lemak yang diperlukan oleh badan manusia. Badan kita tidak mampu menghasilkan asid lemak perlu ini untuk proses metabolisme dll. Oleh itu kita mesti dapatkan daripada sumber pemakanan dan vitamin. 

Begitulah ceritanya. 


Jika anda berminat untuk dapatkan minyak ikan tulen OmegaGuard Shaklee, anda hanya perlu Whatsapp/msg saya di nombor 019-9667905

Terima kasih :)



Penghantaran ke seluruh Malaysia. COD area Kuantan, Pekan & Kemaman. Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian, pembelian produk, menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan saya melalui  : 
Gmail: hatini277@gmail.com 
Call/whatsapp: 019-9667905

Setiap pembelian, beserta dengan konsultasi ekslusif 
 **Kesejahteraan anda Kepuasan kami**

0 comments

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment