Senarai Pengedar Shaklee

Wednesday, November 19, 2014

Omega-3 Bantu Penyakit Tiga Serangkai

.





Ikan sangat  kaya dengan omega-3. Omega-3 akan bantu kita kawal nafsu makan. Dan pada masa yang sama ia kurangkan pengeluaran insulin dalam badan. Bila perut kurang lapar kita kurang makan. Omega-3 juga akan bantu badan kita kurangkan pengeluaran hormon serotonin yang menyebabkan kelaparan. Bila ini semua dah jadi, badan terpaksa bakar simpanan lemak. Oleh itu badan jadi makin slim dan sihat. Maka masalah diabetes dan obesiti dapat diatasi.






Omega-3 elok untuk kurangkan risiko penyakit jantung sebab ia menghalang pembentukan lemak tak sihat dalam badan. Tak de lah lemak tu nak melekat pada injap jantung dan dinding salur darah. Keadaan ini mengurangkan risiko strok.  





Omega-3 ni cepat rosak apabila terdedah dengan suhu terlalu tinggi. Jika omega-3 tu rosak, ia akan bertukar jadi bahan lain yang memudaratkan.


OmegaGuard keluaran Shaklee merupakan minyak ikan paling tulen di dunia. Ia melalui proses 3 kali  penyulingan yang semestinya bebas daripada merkuri, plumbum, kadmiun dan sebagainya. Bahan-bahan toksik dalam logam berat amat merbahaya kepada kesihatan. Pilihan ditangan anda. 


PILIHLAH OMEGAGUARD SHAKLEE




Hubungi saya seperti no. telefon yang tertera di bawah.

Terima Kasih.

Penghantaran ke seluruh Malaysia. COD area Kuantan, Pekan & Kemaman. Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian, pembelian produk, menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan saya melalui  : 
Gmail: hatini277@gmail.com 
Call/whatsapp: 019-9667905

Setiap pembelian, beserta dengan konsultasi ekslusif 
 **Kesejahteraan anda Kepuasan kami**

0 comments

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment