Senarai Pengedar Shaklee

Tuesday, July 8, 2014

SHAKLEE KUANTAN: VIVIX TONIK AJAIB

.

Assalamualaikummussalam & Salam sejahtera buat pembaca yang hebat dan luar biasa. 

Bulan Julai merupakan bulan VIVIX. 
Mengapa saya berkata demikian??
Tengok kat bawah ni...



Promo daripada Shaklee beli 6 botol VIVIX 
dapat 1 botol PERCUMA. 
Memang berbaloi. 

Mari kita lihat apakah bahan-bahan yang digunakan dalam VIVIX



Ni dia 4 bahan yang digunakan dalam pembuatan VIVIX







Walaupun VIVIX sangat terkenal dengan minuman Anti Penuaan, namun VIVIX  juga amat sesuai diambil oleh pesakit2 seperti berikut:








TESTIMONI VIVIX

























Saya sendiri mengamalkan pengambilan VIVIX sejak setahun yang lalu secara konsisten. Alhamdulillah saya merasa semakin bertenaga dan cergas.

Jika anda berminat untuk dapatkan VIVIX, sila hubungi saya menggunakan talian seperti di bawah. 


Penghantaran ke seluruh Malaysia. COD area Kuantan, Pekan & Kemaman. Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian, pembelian produk, menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan saya melalui  : 
Gmail: hatini277@gmail.com 
Call/whatsapp: 019-9667905



Setiap pembelian, beserta dengan konsultasi ekslusif 
 **Kesejahteraan anda Kepuasan kami**

0 comments

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment