Senarai Pengedar Shaklee

Saturday, April 19, 2014

SET BERPANTANG SHAKLEE

.

Zaman berpantang awal tahun 90-an dulu, belum kenal dengan Shaklee. Maka ketiga-tiga anak berpantang dengan pengambilan jamu serbuk. Ermmm....memang tak sedap. Lepas tu kan serbuk-serbuk jamu tu melekat kat tekak. Bila lekat kat tekak mula la terbatuk-batuk. Bila dah batuk-batuk,  rasa sakit kesan pembedahan pun bertambahlah sakit. 

Alhamdulillah kini ibu-ibu berpantang disediakan dengan Set Berpantang yang ringkas dan selamat. Mari kita kenali Set Berpantang Shaklee.





Mengapa pilih Shaklee sebagai Set Berpantang anda? 

Shaklee ni SELAMAT dan UNIK jika nak di bandingkan dengan set berpantang atau set bersalin lain yang berlambak di pasaran sekarang.

SELAMAT kerana vitamin Shaklee boleh diambil oleh ibu yang baru melahirkan bayi seawal 2 jam selepas melahirkan bayi. 

SELAMAT kerana vitamin Shaklee boleh dimakan oleh ibu yang bayi disahkan ada masalah jaundis/sakit kuning.

SELAMAT kerana ibu yang melahirkan bayi secara normal atau pembedahan boleh makan vitamin Shaklee ini.

UNIK kerana gabungan vitamin yang ada dalam set bersalin atau set berpantang Shaklee ini membuatkan ibu lebih cergas, lebih bertenaga, lebih anggun dan cantik.

UNIK kerana luka ibu akan lebih cepat sembuh.

UNIK kerana susu ibu meriah dengan adanya ESP dalam set ini.

Jika anda dah makan set berpantang atau set bersalin Shaklee ni, tak perlu lagi makan apa-apa jenis jamu. Tapi, seandainya anda nak makan jamu, cuma perlu jarakkan masa pengambilan antara vitamin Shaklee dan Jamu pilihan anda.

Set Lengkap Berpantang Shaklee

1. Vita-Lea ( Multivitamin dan Mineral Iron Formula)
Kehilangan banyak darah ketika bersalin boleh membuatkan kita kurang cergas. Maka iron sangat penting. Selain itu, multivitamin dan multimineral sangat diperlukan bagi memastikan si ibu sentiasa bertenaga dan sihat.

2. B. Complex
Kandungan Vitamin B1 (thiamine) membantu mengurangkan kemurungan dan mengawal mood ibu dalam pantang. 

3. Vitamin C
Meningkat imun sistem dan membantu dalam menyembuhkan luka-luka selepas bersalin. 

4. Zinc Complex
Zinc membantu menyembuhkan luka jahitan dan luka pembedahan dengan cepat. Selain itu membantu masalah rambut gugur.

5. Ostematrix (Calsium dan Magnesium)
Dalam susu ibu, antara komposisi mineral yang tinggi ialah Kalsium. Kalsium penting untuk bina darah, bina tulang, gigi dan saraf dalam tubuh manusia. Bagi ibu yang mengandung dan menyusu, pengambilan kalsium tidak boleh dipandang remeh.  Kekurangan kalsium menyebabkan osteoporosis, rasa sengal kaki dan tulang belakang, mudah letih dan lesu serta mula menampakkan garisan tua.

6. Energizing Soy Protien Isolate Powder (ESP)
Antara komposisi utama dalam susu ibu ialah protien. Protein adalah makanan kepada sel. Protien berfungsi mengekalkan pertumbuhan normal dan pemeliharaan tisu. Mengawal atur keseimbangan bendalir dalam badan. Pembinaan hormon, enzim dan antibodi memerlukan protien. 

ESP membantu memekatkan susu, memberi tenaga berkekalan kepada ibu serta bonus kepada kulit yang halus, lembut dan anjal.



Bayi kenyang Ibu Senang

Testimoni Set Berpantang Shaklee




Penghantaran ke seluruh Malaysia. COD area Kuantan, Pekan & Kemaman. Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian, pembelian produk, menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan saya melalui  : 
Gmail: hatini277@gmail.com 
Call/whatsapp: 019-9667905

Setiap pembelian, beserta dengan konsultasi ekslusif 
 **Kesejahteraan anda Kepuasan kami**

0 comments

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment