Senarai Pengedar Shaklee

Thursday, April 10, 2014

SET PENYUSUAN LENGKAP SHAKLEE

.

Set penyusuan lengkap Shaklee membantu ibu-ibu memenuhi keperluan menyusu buat bayi tersayang. Tiada yang lebih berharga bila dianugerahi anak yang dinanti-nantikan oleh sepasang suami isteri. Ibu-ibu perlu berjaga malam untuk menjaga bayi mereka. Apabila tak cukup tidur, ibu-ibu akan cepat letih dan kadang2 stress. Set Penyusuan Lengkap Shaklee membantu ibu-ibu yang mempunyai masalah penyusuan lebih bertenaga dan ceria. 

Mari kita teroka supplement lengkap untuk ibu menyusu:



ESP adalah sumber protein terbaik untuk meningkatkan kualiti dan kuantiti susu ibu. Susu akan menjadi lebih pekat dan bayi akan merasa lebih cepat kenyang. Ada juga customer yang mengatakan payudara akan cepat penuh  setelah mengamalkan ESP sehingga susu terpaksa dipam walaupun baru selesai direct feeding. Ingat! Milk production memerlukan lemak, air dan protein. Maka, ESP perlu ada dalam senarai milk booster supplement anda.


Vita-Lea pula selain melengkapkan kelengkapan vitamin dan mineral dalam tubuh ibu menyusu, ia juga mengandungi tambahan formula iron untuk mengekalkan penghasilan susu ibu. Tahukah anda kekurangan iron atau maternal anemia boleh menyebabkan penurunan milk supply? Jadi amat penting untuk memastikan kandungan iron dan nutrient lain dalam badan adalah mencukupi.


Stress merupakan salah satu punca utama kegagalan dalam proses penyusuan. Ini mungkin disebabkan perubahan hormon, kepenatan bekerja dan menjaga anak serta rumahtangga dan sebagainya. B-Complex dapat membantu menstabilkan hormon, mengurangkan tekanan dan memberikan tenaga supaya proses penyusuan anda tidak terjejas. Pengambilan vitamin B12 yang terdapat dalam B-Complex oleh ibu menyusu juga dikatakan mampu meningkatkan  perkembangan otak bayi.


Seperti B-Complex, Vit-C adalah water soluble di mana kombinasi antara dua  vitamin ini  mampu meningkatkan penghasilan susu ibu . Selain itu, ciri-ciri antioksidan yang terdapat dalam Vit-C akan meningkatkan immunity system ibu, dan pada masa yang sama akan disalurkan kepada bayi yang menyusu melalui breastmilk. Jadi, bayi akan sukar jatuh sakit.


OsteMatrix amat diperlukan dalam diet harian untuk ibu menyusu. Ini kerana bayi akan "menarik keluar" simpanan kalsium dari tubuh ibu untuk keperluannya ketika menyusu. Simpanan kalsium yang makin hilang akan menyebabkan masalah osteoporosis berlaku dengan lebih cepat di kalangan wanita.

 Alfalfa mampu meningkatkan penghasilan susu ibu (milk booster). Alfalfa tablet boleh dimakan begitu sahaja atau dipecahkan untuk dijadikan minuman herba. 

Moga ibu-ibu di luar sana mampu meneruskan penyusuan sehingga bayi mereka berumur 2 tahun.

Penghantaran ke seluruh Malaysia. COD area Kuantan, Pekan & Kemaman. Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian, pembelian produk, menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan saya melalui  : 
Gmail: hatini277@gmail.com 
Call/whatsapp: 019-9667905

Setiap pembelian, beserta dengan konsultasi ekslusif 
 **Kesejahteraan anda Kepuasan kami**

0 comments

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment