Senarai Pengedar Shaklee

Sunday, October 26, 2014

Lecithin Bantu Cairkan Lemak??

.



Perbezaan Lecithin Shaklee



Diekstrak daripada kacang soya organik Non-GMO, Setiap kapsul mengandungi 520mg lecithin soya termasuk 80mg Kolin dan 48mg Inositol. 



ManfaatUtama:



  1. Menyerap vitamin larut lemak - membantu tubuh menyerap vitamin A,D,E dan K.
  2. Melindungi hati - menghalang mendapan lemak dihati, sirosis hati dan hati berlemak. Juga membantu memulihkan kesihatan hati.
  3. Pemecahan lemak dan kolesterol - bertindak sebagai pembersih salur darah. Pengambilan dalam kuantiti tertentu membantu mengemulsi dan metabolisme lemak, kolesterol dan trigliserid di dalam tubuh.
  4. Pelangsingan - menghalang obesiti. Pengambilan dalam kuantiti yang disarankan mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang seimbang.
  5. Mencantikkan otot dan kulit - membentuk membran sel, melembabkan dan menghaluskan kulit, mengaktifkan metabolisme sel dan melambatkan penuaan.
  6. Memperbaiki alergi - menghalang platlet darah daripada mengaktifkan tisu gegelung di dalam salur darah.
  7. Menghalang kejadian batu karang - 90% dari batu karang terjadi daripada kolesterol. Lecithin mengemulsi kolesterol berlebihan untuk menyekat kejadian batu karang.
  8. Mempertingkatkan daya ingatan dan meringankan stress - mengandungi Kolin yang membentuk penghantar untuk saraf kranial yang mempertingkatkan kuasa pembelajaran, memperbaiki daya ingatan, menghalang Elzheimer dan meringankan stress.
  9. Menghalang tekanan darah tinggi - memperbaiki masalah tekanan darah tinggi dengan menghalang arteriosklerosis. Menggalakkan peredaran darah.
  10. Memperbaiki masalah prostat - Kajian telah membuktikan masalah prostat dan urethra lelaki dapat diperbaiki dengan pengambilan kuantiti lecithin yang banyak.
  11. Meringankan sembelit - Lecithin merupakan pelembut najis yang berkesan, ianya melembabkan usus dan meleraikan toksin di dalam usus. 



Cadangan pengambilan:

Untuk pemeliharaan kesihatan: 2 kali sehari, 3 kapsul setiap kali 
(sebelum atau selepas makan)

Untuk pelangsingan, tekanan darah tinggi, pemecah lemak: 2-3 kali sehari, 6 kapsul setiap kali (sebelum atau selepas makan)


Jika anda berminat untuk dapatkan LECITHIN atau semua jenis produk Shaklee, sila hubungi saya seperti no. tel yang tertera di bawah.




Penghantaran ke seluruh Malaysia. COD area Kuantan, Pekan & Kemaman. Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian, pembelian produk, menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan saya melalui  : 
Gmail: hatini277@gmail.com 
Call/whatsapp: 019-9667905

Setiap pembelian, beserta dengan konsultasi ekslusif 
 **Kesejahteraan anda Kepuasan kami**

0 comments

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment