Senarai Pengedar Shaklee

Wednesday, June 4, 2014

ESP Minuman soya yang Selamat

.



Energizing Soy Protien (ESP) 


Esp adalah makanan nutrisi. Ia adalah protein soya yang berkuliti tinggi yang diproses dengan suhu rendah bagi menjaga kualiti protin dalam kacang soya. 1 tin ESP (850g) dihasilkan daripada 30kg kacang soya. ESP boleh dibancuh dengan minuman kegemaran seperti susu, milo atau buah yang dikisar bersama. Seelok-eloknya ESP dibancuh dengan air sejuk atau suam demi memelihara protein supaya tidak termusnah pada suhu tinggi. ESP juga boleh dijadikan masker dengan membancuh 1 sudu ESP + 2 sudu yogurt. kacau dan tepek pada muka.



Kebaikan dan Kelebihan ESP
1. Dilengkapi dengan unsur kalsium untuk elakkan kerapuhan tulang. 
2. Membekalkan tenaga yg berterusan selama beberapa jam.
3. Memberi rasa kenyang bagi individu yang dalam proses diet.
4. Membantu menjadikan kulit lebih berseri, elastik dan awet muda.
5. Merangsang regenerasi kulit dan otot, mengurangkan kedutan. 
6. Memberi ton warna kulit yang sekata.
7. Membantu menghilangkan parut jerawat.
8. Rendah lemak, tanpa kolesterol.
9. Protein soya lebih mudah dihadam berbanding protein haiwan.
10. Membantu mengurangkan risiko kanser.
11. Bertindak sebagai antioksidan.
12. Menguatkan sistem imun tubuh. 
13. Mempertingkatkan tahap kolesterol baik. 
14. Memelihara kesihatan jantung.
15. Menahan perut dari lapar.
16. Mengawal kestabilan hormon semasa tempoh putus haid.
17. Indeks glisemik yang rendah untuk membantu mengekalkan paras gula dalam darah.






Keburukan ESP:

1. Anda beli ESP tapi tak minum
2. Anda beli ESP tapi tak amalkan dengan konsisten
3. Anda beli ESP tapi simpan je
4. Anda beli ESP hanya minum bila ingat je

Anda jumpa balik kepada distributor dan bercerita..."tak jadi lah. Minum ESP ni tak nampak pun kesan positif??"

Kena jujur ye. Setakat hari ni, customer yang amalkan secara konsisten tanpa GAGAL akan lihat PERUBAHAN POSITIF kpd diri mereka.






MENGAPA SOYA SHAKLEE ADALAH SELAMAT. JOM BACA INFO DI BAWAH:


ESP NON-GMO - Soy Protein Isolate Powder merupakan protein berasaskan tumbuhan yang berkualiti tinggi,  lengkap dengan 9 asid amino  yang penting untuk fungsi badan. Diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral. NON-GMO (Genetically Modified Organism) bermaksud biji soya yang tidak diubah kandungan genetik organismanya, Diproses dengan air bukan alkohol untuk memelihara kandungan isoflavone dan menggunakan suhu rendah. Ia adalah SEMULAJADI. Protein soya NON-GMO ini dihasilkan di bawah satu program yang digelar Identity Preservation Program (IPP), di mana kacang soya dipantau dan dijaga dengan teliti dari proses menanam hinggalah saat pemprosesannya. InsyaAllah ESP Non-GMO tidak menyebabkan kanser. Mengapa begitu?? sebab cara pemprosesan yang telah saya terangkan di atas tadi ye. 


Ramai je yang kata..."Alahhh banyak produk soya yang dijual di pasaran. Beli je mana-mana yang kita suka lagipun murah". hehehe...betul tu kawan, tapi kesan kemudian hari kena tengok jugak kan. Apa yang penting ialah, sila baca label untuk mengetahui cara pemprosesannya adalah selamat. Sama ada melalui proses NON-GMO atau sebaliknya. Oleh itu, ...belilah produk yang sudah melalui proses ujikaji yang dijamin tiada kesan sampingan. Yang pastinya ESP sentiasa SELAMAT, SEMULAJADI dan BERKESAN



ESP tersangatlah popular dan produk yang paling laris. Mengapa??......kerana ESP membekalkan sumber protein. Semua tau kan badan kita perlukan sumber protein. Dalam pemakanan kita seharian, sumber protein ada dalam ikan, ayam, daging. Tapi kenapa hari-hari pun makan lauk ayam,  kerap juga tak sihat. Tak cukup ke? Haaa....untuk pengetahuan semua, ikan, ayam, daging tu kan kita masak dulu sebelum makan. Jadi bila dah masak, dah kena panas api, dah tentulah kandungan protein tu akan musnah dan yang tinggal.....tak cukup untuk badan kita 


Oleh itu, kita harus bijak memilih protein soya terbaik untuk diambil sebagai tambahan kepada diet. Pastikan produk soya pilihan anda selamat dari soya-soya yang boleh meningkatkan risiko kanser!



Di atas ni,  antara gabungan supplemen Shaklee yang memberi manfaat apabila digabungkan dengan ESP. Jika nak order, boleh hubungi atau pm saya, seperti no tel yang tertera di bawah ni. Terima kasih.



Penghantaran ke seluruh Malaysia. COD area Kuantan, Pekan & Kemaman. Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian, pembelian produk, menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan saya melalui  : 
Gmail: hatini277@gmail.com 
Call/whatsapp: 019-9667905

Setiap pembelian, beserta dengan konsultasi ekslusif 
 **Kesejahteraan anda Kepuasan kami**

0 comments

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment