Senarai Pengedar Shaklee

Tuesday, June 10, 2014

SHAKLEE KUANTAN: CANTIK LUAR & DALAM

.





Bila sebut CANTIK pasti anda fokus kepada kaum wanita. Tahukah anda, kaum lelaki kini juga mengambil berat kesihatan kulit wajah mereka. Kulit yang sihat adalah daripada pemakanan yang sihat. 


Penjagaan kulit yang rapi hendaklah bermula sejak awal remaja lagi. Namun demikian masih belum terlambat untuk kita menjaga kecantikan dan kesihatan kulit walaupun sudah meningkat usia.


Jadikan penjagaan kulit dan pemakanan suplemen tambahan menjadi RUTIN seharian agar kulit kekal sihat terpelihara.


Di sini saya ingin kongsikan SET KECANTIKAN SHAKLEE agar dapat membantu anda mencapai impian mendapatkan hasil kulit yang cerah, glowing, gebu dan yang penting sekali ialah sihat luar dan dalam.




SET KECANTIKAN Shaklee membentuk tisu-tisu badan yang sihat. Apabila tisu-tisu badan kita sihat, maka struktur kulit kita juga akan bertambah baik dari hari ke sehari. Mari kita baca apakah vitamin yang ada dalam SET KECANTIKAN Shaklee ini...



B-Complex :
Menjaga kulit dari dalam dengan mengurangkan garisan kedut di muka dan menjadikan kulit lebih bersinar. . Menjadikan tona kulit lebih sekata . Tanpa vitamin ini, kulit mudah mendapat jerawat, nampak kusam dan tidak bermaya.



Vitamin C:
Penting dalam penghasilan kolagen, menjadikan kulit lebih anjal dan lembut. Anti-oksidan yang kuat dan semulajadi yang melindungi tubuh daripada radikal bebas yang berbahaya



Vitamin E:
Terkenal dengan sifatnya yang anti-oksidan dalam memelihara dan memperbaiki struktur kulit . Menghilangkan parut-parut di kulit. Melawan kesan-kesan penuaan seperti garisan kedut serta menjadikan kulit nampak segar dan lebih muda.



Add-On:
ESP Menganjalkan kulit wajah, badan, payudara dan punggung. Mencerahkan kulit dari dalam. Memudarkan parut Melembutkan dan melembapkan kulit wajah.





TESTIMONI







Bulan Jun merupakan bulan Vita E Complex. Beli 6 dapat 7 botol. Wahhhh....bestnyerrr. Nak raya lebih kurang 2 bulan lagi. Semua orang nak kulit yang halus, mulus, gebus dan memancar-mancar kannnn. Jom rebut peluang yang datang hanya setahun sekali. 


Untuk order boleh call/whatsApp/viber/msg no kat bawah ni :)



Penghantaran ke seluruh Malaysia. COD area Kuantan, Pekan & Kemaman. Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian, pembelian produk, menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan saya melalui  :

Gmail: hatini277@gmail.com 
Call/whatsapp: 019-9667905

Setiap pembelian, beserta dengan konsultasi ekslusif 
 **Kesejahteraan anda Kepuasan kami**

0 comments

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment